همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم

ساخت وبلاگ
گیم میکر بندازید دور . چون تجربه ی ما می گه گیم میکر آشغاله و حتی برای دو بعدی  هم توصیه نمیشه چون اصلا استانداردهای جهانی مثل راحتی و قابلیت انتقال و غیره رو رعایت نمی کنه.مهندس نرم افزار درک می کنه چی می گم.کرای واسه مبتدیها زوده. گرافیکش خوبه اما هزینه داره و کار باهاش هم بسیار سخته(لامبر یارد کرای انجین اپن سورسه ولی بازم سخته) پس توصیه نمیشه برای مبتدی همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 280 تاريخ : دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت: 17:45

برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSJCpnEi-iCYP3IOj6FNusU65n2cKONwfajbZ-yFR3JJsFj3Jno
همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 236 تاريخ : دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت: 17:45

http://opizo.com/x9G7iU همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 244 تاريخ : دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت: 17:45

برای دریافت روی لینک زیر بزنید:

https://waze.com/ul?acvp=65BF8AC7-45FE-4658-878A-DC20E64A88D2

همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 269 تاريخ : پنجشنبه 12 بهمن 1396 ساعت: 20:02

همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 267 تاريخ : پنجشنبه 12 بهمن 1396 ساعت: 20:02

gameover.blog.ir

//Author:@gameoverblog  gameover.blog.ir

using System.Collections;

using System.Collections.Generic;

using UnityEngine;


public class cameraFieldOfView : MonoBehaviour {

    public Camera cam;


    public Transform t1, t2;

void Update () {

        cam.fieldOfView = Vector3.Distance(t1.position, t2.position);

}

}

همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 237 تاريخ : سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 2:02

gameover.blog.ir

1. کلیدهای Alt و Shift را پایین نگه داشته و نقطه ی یک را بگیرید و رها نکنید تا بازو را به درستی طراحی کنید.

2. همان کار مرحله ی اول را با نقطه ی 2 انجام دهید و این دونقطه را به هم متصل فرمایید.

همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 283 تاريخ : پنجشنبه 28 دی 1396 ساعت: 13:41

@gameoverblog gameover.blog.ir #یونیتی  نویسنده: بیسواد از گیم اور  آموزش بردار نرمال در یونیتی /کاربرد متد نرمالایز در یونیتی/کاربرد normalize/کاربرد تابع normalized در یونیتی/حرکت به سمت مقصد توسط بردار نرمال(بردار عمود بر هدف یا بردار حرکت مستقیم به سمت هدف تابع Lerp از کلاس Vector3 : در شکل به وضوح می بینید اگر ما فاصله تا هدف رو 5 قسمت کنیم تابع نرمال xyz ای میده که اگر جمع کنیم با پوز فعلی، یک واحد به سمت هدف حرکت انجام میشه. #یونیتی نکته: بی نرمالایز هم به سمت هدف حرکت انجام میشه ولی ابتدا سرعت زیاد و وقتی به هدف نزدیک میشیم،سرعت کمه،چون تفاضل فاصله ها کم شده در speed ضرب کنیم سرعت ثابت نیست،ولی با نرمال سرعت همیشه ثابت هست. لرزش هم داریم در انتها. نکته ی بعدی : متد لرپ یا تابع Lerp در حرکت نرم ،نسبت به روش normalize بهتر و جدیدتر هست. اما مقایسه ما از این جهت هست که قدرت تابع لرپ تکمیل تر از نرمالایز هست. یعنی لرپ امکانات بیشتری هم داره ولی اینکه بگیم nomalize منسوخ هست نه اینکار هم نمی کنیم. فعلا اون توی جایگاه خودش بمونه ولی فقط قصد ما اثبات قدرت لرپ بود. همین(بیسواد) مثال ساده : Public Transform target; void Update(){ transform.position = Vector3.Lerp(transform.position, target.position, speed  * Time.deltaTime); } ادامه (کاربرد تابع Lerp) حرکت به اندا همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 247 تاريخ : سه شنبه 26 دی 1396 ساعت: 4:07

gameover.blog.ir این پروژه(در ویژوال استادیو 2012 ساختیم) http://s9.picofile.com/file/8316791092/test.rar.html نویسنده:بیسواد وقتی روی باتن 2 بزنید ، رویداد کلیک باتن 1 اجرا میشه.اینم کد کامل: using System; using System.Collections.Generic; using System.ComponentModel; using System.Data; using System.Drawing; using System.Linq; using System.Text; using System.Threading.Tasks; using System.Windows.Forms; namespace test {     public partial class Form1 : Form     {         public Form1()         {             InitializeComponent();         }         private void button1_Click(object sender, EventArgs e)         {             MessageBox.Show(button1.Name);         }         private void button2_Click(object sender, EventArgs e)         {             button1_Click(button1, e);         }     } } نکته: در قسمت   button1_Click(button1, e); می تونید به جای e و button1 مقدار null بدید و اونطرف دیگه sender دریافت نمیشه و اسم دکمه و این چیزا قابل دریافت نیست و فقط می تونید توی کلیک باتن 1 مثلا یک پیام رو با MessageBox نمایش بدید. همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 266 تاريخ : سه شنبه 26 دی 1396 ساعت: 4:07

gameover.blog.ir

#سی_پلاس">پلاس_پلاس 

g

نکته بسیار مهم :


حاصل تقسیم">تقسیم">تقسیم دو عدد صحیح">صحیح به هم با عملگر / در c plus plus  عددی صحیح هست.


مثال:


200/400 =0



حال اگه بخوایم دو عدد صحیح رو به هم تقسیم کنیم ولی حاصل اعشاری">اعشاری بشه از ترفند زیر استفاده می کنیم :


float ans = (float)a / (float)b;

همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 256 تاريخ : يکشنبه 24 دی 1396 ساعت: 2:09

gameover.blog.ir

خرید:

https://zarinp.al/157242

همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 249 تاريخ : يکشنبه 24 دی 1396 ساعت: 2:09

gameover.blog.ir

خرید:

https://zarinp.al/157321

همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 225 تاريخ : يکشنبه 24 دی 1396 ساعت: 2:09

همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 442 تاريخ : يکشنبه 24 دی 1396 ساعت: 2:09

glBegin(GL_POINTS);    glColor3u(255,255,0);//rgb yellow    glVertex2i(100,100);//xy glEnd(); علت عدم رسم نقطه">نقطه در openGL: برای رسم نقطه اولا یادتون باشه وقتی یک ورتکس یا راس رسم می کنید اگه مختصات اعشاری (float)  بود ته دستور مختصات f بزنید  یعنی glVertex2f و اگه مختصات صحیح هست i یعنی glVertex2i بزنید. // glPointSize(0.37);    glBegin(GL_POINTS);         glColor3ub(0,0,0);         glVertex2f(0.5f,0.6f);         glColor3ub(255,0,0);          glVertex2f(0.5f,0.5f); glEnd(); همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 268 تاريخ : پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 17:32

gameover.blog.ir #include <windows.h>  // For MS Windows #include <GL/glut.h>  // GLUT, includes glu.h and gl.h #include <math.h>  void drawCircle(double radius) { //filled circle float x1,y1,x2,y2; float angle; //radius=0.1; x1 = 0.5,y1=0.6; glColor3f(1.0,1.0,0.6); glBegin(GL_TRIANGLE_FAN); glVertex2f(x1,y1); for (angle=1.0f;angle<361.0f;angle+=0.2) {     x2 = x1+sin(angle)*radius;     y2 = y1+cos(angle)*radius;     glVertex2f(x2,y2); } glEnd(); } void display(){ drawCircle(0.1f); glFlush();  // Render now } int main(int argc, char** argv) {    glutInit(&argc, argv);                 // Initialize GLUT    glutCreateWindow("OpenGL Setup Test"); // Create a window with the given title    glutInitWindowSize(320, 320);   // Set the window's initial width & height    glutInitWindowPosition(50, 50); // Position the window's initial top-left coer    glutDisplayFunc(display); // Register display callback handler for window re-paint    glutMainLoop();           // Enter the infinitely event-processing loop    retu 0; } دقت کنید که سه فایل glu32.dll + glut32.dll+opengl32.dll رو باید در مسیر C:WindowsSystem32 داشته باشید. فایل math.h هم باید تو پو همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 306 تاريخ : پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 11:54

اگر حاصر سمت چپ صفر نبود آن را بر می گرداند وگرنه حاصل سمت راست را بر می گرداند. مثال : int x = null; // Set y to the value of x if x is NOT null; otherwise, // if x == null, set y to -1. int y = x ?? -1; همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 243 تاريخ : پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 11:54

gameover.blog.ir

GameObject[] allObjects =Resources.FindObjectsOfTypeAll<GameObject> ();
/*
foreach(GameObject g in allObjects) {
   if (g.tag == "tagDelkhah") {
.....
}
}
*/

همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 272 تاريخ : پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 11:54

gameover.blog.ir



v1 = rand() % 100;         // v1 in the range 0 to 99

v2 = rand() % 100 + 1;     // v2 in the range 1 to 100

v3 = rand() % 30 + 1985;   // v3 in the range 1985-2014

همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 261 تاريخ : پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 11:54

gameover.blog.ir با  glVertex2f  مختصات نقطه های دو بعدی رو مشخص می کنیم با xy ✔️مثال: glBegin(GL_LINES);       glColor3ub(245, 255, 0);//yellow color       glVertex2f(-0.5f, 0.5f);  //point 1       glVertex2f(-0.2f, 1.0f);  // point 2      glEnd( ); نکته:اگه بخوایم نقطه سه بعدی باشه می تونیم glVertex3f بدیم با سه پارامتر xyz. همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 234 تاريخ : پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 11:54

gameover.blog.ir نویسنده:بیسواد سرعت بیک گرفتن در یونیتی">یونیتی 5.5.1f1 روی یک پروژه ساده تست شد افتضاحه. این باگ روی سه سیستم مختلف برای یک پروژه ساده و یکسان تست شد سیستم اول  رم   ۲ سی پی یو ۱ گرافیک  ۳ سیستم دوم: رم  4  سی پی یو 2 گرافیک 1 سیستم سوم: رم 8   سی پی یو 5  گرافیک 2 هر سه سیستم ها هنگ می کنه. اما همون پروژه ی ساده روی سیستم دیگه یونیتی 2017 تست شد زیر نیم دقیقه بیک می گیره باگ از یونیتی هست. دقت کنید ورژن 5.5.1f مشکل دار هست توی light map و baking یا bake کردن نورهای صحنه. همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 259 تاريخ : پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 11:54